Deze module is bedoeld voor alle medewerkers bij Beweging3.0 die op een intramurale locatie werken en zorgen voor bewoners/cliënten.
Je wordt meegenomen in de werkwijze van het navigeren, clientselectie en rapporteren.
Navigeren naar het Dossier gedeelte.
De hoofdonderdelen in het dossier, en de sub onderdelen.
Cliënt selecteren en navigeren in Dossier onderdelen.
In dit onderdeel kan je lezen, hoe je rapportages kunt lezen van meer dan één cliënt, en welke agenda afspraken en taken er gepland staan. Dat doe je via het onderdeel overdracht op het dashboard (onder de tab zorg).
In het Dossier zijn diverse formulieren beschikbaar. Je kunt deze in concept invullen, actief maken en archiveren. Per formulier is ingericht welke medewerkers er leesrechten en schrijfrechten nodig hebben.
In dit onderdeel laten we zien, dat je ook zelf documenten kunt toevoegen aan het dossier van een cliënt. Deze documenten voeg je toe aan standaard mapjes om snel onderdelen terug te kunnen vinden. Het kan voorkomen dat documenten afgeschermd zijn.
In dit onderdeel lees je het maken van een agenda afspraak plannen van een handeling, en het het melden van een afwezigheid (bijvoorbeeld een ziekenhuisopname) Ook kan je in dit onderdeel lezen hoe je een actie uitzet bij een rapportage.
Om een cliënt of de vertegenwoordiger mee te kunnen laten lezen kan aan het Dossier Caren gekoppeld worden. Je kunt in het filmpje een beeld krijgen, wat de cliënt of vertegenwoordiger kan zien, en welke functionaliteiten Caren heeft.